Jakie informacje mogą zdobyć właściciele firm dzięki ankietom?

Często wiele przedsiębiorców nie jest w stanie sobie wyobrazić, jak wiele informacji mogą uzyskać dzięki przeprowadzaniu ankiet. Warto jednak, aby zrozumieli, że ankiety są jednym z najlepszych narzędzi do kontaktowania się z klientami i usprawniania własnych działań. Czego, więc mogą dowiedzieć się przedsiębiorcy oraz jakie informacje zebrać?

 

Pozyskiwanie informacji zwrotnych na temat Twoich produktów

Twój branding, marketing i produkty - wszystko to ma znaczenie. Więc jak i po co przeprowadzać ankietę? Klienci, którzy już coś od Ciebie kupili, są najlepszymi osobami, do których możesz się zwrócić, gdy próbujesz zebrać informacje zwrotne na temat swoich produktów i usług. Pomogą Ci oni zrozumieć jakość Twoich produktów, sposób w jaki spełniają one oczekiwania Twoich klientów, a także potencjalne cechy, które można dodać lub unowocześnić, aby produkt lub usługa dostarczały więcej satysfakcji i wyników.

 

Analiza doświadczeń klienta

Po co przeprowadzać ankiety dotyczące doświadczeń klientów? Aby wzmocnić więzi między Tobą, a Twoimi klientami, absolutnie musisz działać. Klienci to widzą i zawsze będą doceniać marki, które dbają o ich potrzeby i problemy. Wykorzystaj ankietę satysfakcji klienta, która pozwala mu ocenić swoje doświadczenia z Twoim produktem, czy też usługą. Jeśli jesteś skłonny słuchać swoich klientów i wykorzystywać ich krytykę, Twoja firma wzrośnie w wartość i siłę szybciej, niż myślisz.

 

Segmentacja odbiorców jest prosta i skuteczna

Marki będą komunikować swoje najgłębsze sekrety i najbardziej wartościowe treści poprzez komunikację mailową. Jednak, aby skutecznie komunikować się za pomocą emaili, musisz spersonalizować doświadczenie klienta poprzez dostarczanie mu spersonalizowanych emaili. Osiągasz to poprzez oznaczanie charakteru, zachowań, działań i zainteresowań Twoich subskrybentów, którzy wkrótce staną się Twoimi najbardziej lojalnymi klientami. Dlatego właśnie przeprowadzenie ankiety wśród swoich subskrybentów i danie im konkretnych opcji, które pozwolą im wyrazić swoje preferencje, pomoże Ci podzielić dużą grupę odbiorców na mniejsze, łatwiejsze do targetowania grupy. Kiedy już to zrobisz, będziesz mógł spersonalizować swoją sekwencję e-maili i zoptymalizować konwersje.

Rozwijanie skutecznej komunikacji między marką, a klientem

Aby zbudować silne, długotrwałe relacje z klientami, musisz rozwinąć skuteczną komunikację między marką, a klientem, co oznacza, że musisz być w stanie komunikować się łatwo, kiedy tylko Ty lub Twoi klienci mają taką potrzebę. Email, kanały social media, telefon to wszystko są świetne sposoby na utrzymanie dobrej komunikacji z potencjalnymi i klientami. Jednak dla Twoich klientów najważniejsze jest to, że zależy Ci na zaangażowaniu. Twórz angażujące ankiety, które mają otwarte zakończenia, co oznacza, że Twój klient otrzyma bezpośrednią wiadomość od Ciebie lub jednego z Twoich pracowników, która bezpośrednio odniesie się do jego unikalnych problemów i pragnień.

Zrozumienie, pielęgnowanie i zarabianie klientów jest sztuką. Tworzenie więzi wymaga czasu, komunikacji i zaufania. Zrób wszystko, aby zaoferować swoim klientom najlepsze doświadczenie, jakie kiedykolwiek mieli, a zapamiętają je na długo. Bądź wyjątkowy, oryginalny i niepowtarzalny, pokaż im, że Ci zależy. Nie oglądaj się za siebie i nigdy nie bój się pytać. Badaj, odpowiadaj, wykorzystuj dane, optymalizuj, a w końcu zwiększaj skalę działań.

Biostat. More than statistics.

ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Tel: (+48) 32 42 21 707
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
e-mail: biuro@biostat.com.pl

24h Sondaż Profesjonalne analizy statystyczne